Cyberay Öncelikle sen seviyesiz olduğun için seni direk haksız buluyorum.Sana yapılan her ne olursa olsun sen bu tavırlarınla haksız konumuna geçdin


mrmanson hocam sende biraz daha anlayışlı ol..En azından sakin ol ..

Tartışmayın din kardeşiyiz