• 08-12-2006, 00:43:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar mı espriden anlamazsın kinaye var orada allahım ya
    kinayene kinaye katmak için yazmıştım
  • 08-12-2006, 01:09:47
    #29
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xfatihx
    önerimi tekrarlıyorum. Bir hesap üzerinde birden fazla site bulundurup aynı panel üzerinden hepsine bakabileceğimiz bir sistem olursa çok daha şık olur. Her site için yeni bir hesap açmayalım.
    Bencede süper olur....
  • 08-12-2006, 09:47:56
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar extreme Türkiyede en çok ziyaret edilen siteler sıralamasında ilk sıralarda.Sayac.tc yi kullanarak arkadaşa destek olalım hatta extremeleri kaldıralım.Gavur kzanacağına Türk kazansın.
  • 08-12-2006, 10:35:14
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İkisinide kullanmıyorum ama kullanacak olursam sayac.tc yi tercih ederim tabiki, sonuçta bir Türk'e ait, bizden birine, başkasına destek olacağımıza bizden birine destek olmalıyız, bu güne kadar her ne kadar hep sorun yaşamış olsakta içimizden birine destek olarak bu konuda kaybedecek bir şeyimiz olmaz...
  • 08-12-2006, 11:59:39
    #32
    sayac.tc yi kullanmaya başladım
  • 08-12-2006, 12:13:25
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sayac.tc nın gızlı kodunu kullanıyorum pek fark yok açıkcası ıkısı arasında 10.000 hitte 20 - 30 kişi oynuyor turk ıstelerının bu şekıldek sıtelere destek vermesı gerekıyor
  • 08-12-2006, 13:18:35
    #34
    Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar...
    Eksikleri zamanla halledicez.