• 06-12-2006, 20:48:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Uzun süredir tüm sitelerimde extreme kullanıyordum dorumda site sahibnin imzasında gördüğümden beri sayac.tc yi extremle beraber 5000 tekil hitli bir sitemde kullanmaya başladım.

    Extremde 4000 küsür gözüken tekil günlük hit sayac.tc de 5000 küsür gösteriyor ve sayac.tc de extremede görmediğim refererleri görüyorum.

    Sizce hangisi daha sağlıklı?Extreme i tüm dünyada yüzbinlerce kişinin kullanması kasıyor buna paralel sanki eksik hit sayması meydana geliyor şüphesi uyanıyor kafamda.
  • 06-12-2006, 21:02:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben ikisinide kullanıyorum..
    İkiside çok güzel.
    Sayac.TC daha fazla sayıyor bence daha doğru
  • 06-12-2006, 21:13:30
    #3
    sayac tc cogul olarak ekliyo bazen fark ettim bende extreme kullanıorum site satısı yaparken coghu kişi extreme soruo cunku ...
  • 06-12-2006, 21:17:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sayac.tc'nin arayüzünü ben çok beğendim. Henüz hiçbir sitemde kullanmıyorum ama yakın zamanda extremeleri sayac.tc'ye çevirmeyi düşünüyorum.
  • 06-12-2006, 21:30:00
    #5
    webservis ıle kıyaslarsak extreme cok fala sayıyor buyuk hıtlerde nerdeyse ıkı katı fark oluyor,sayac.tc kullanmadım ama extreme fazla sayıyor dıyebılırım
  • 06-12-2006, 21:32:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ferdicoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webservis ıle kıyaslarsak extreme cok fala sayıyor buyuk hıtlerde nerdeyse ıkı katı fark oluyor,sayac.tc kullanmadım ama extreme fazla sayıyor dıyebılırım
    sayac.tc ondanda fazla sayıyor.Nedenini bulmak hangisi daha sağlıklı tespit etmek lazım.
  • 06-12-2006, 21:32:52
    #7
    Mbu
    Üyeliği durduruldu
    sayac tc extreme ve realist hepsini kulanıyom hicbiri birbirini tutumuyo.
  • 06-12-2006, 21:40:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sayac.tc nin daha çok saymasının nedeni - text şeklinde yani yazı şeklinde sayaçları var ve sayfa açılırken direk o yazıyı goruyor ama extreme gibi sayaçlarda bazen kullanıcı sayfa açılmadan başka sayfaya geçiyor orda hiti saymıyor çünkü resim sayaçları.
    Ben öle düşünüyorum yani
  • 06-12-2006, 21:44:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hak veriyorum benimde aklımdan geçti.Hem yerli malı hemde extreme den eksiği yok fazlası var.