• 26-10-2008, 15:23:48
    Üyeliği durduruldu
    Yürüyüş yaparız o kadar adamız
  • 26-10-2008, 15:36:00
    Üyeliği durduruldu
    AİHM de dava açarım hem ttnet e hem kapattıranlara gerekirsede ülkeyi yönetenlere kimsenin ekmek paramızla oynamaya hakkı yok.
  • 26-10-2008, 15:42:06
    Google gider Attabot - Hayatı kolaylaştırır gelir. Google kaapnamayacak olsa bile bazı bilgisiz arkadaşlar yüzünden zaten kapalı gibi. Allah aşkına google kapanmadan siteleir kimin kapattığını bi araştırın lütfen...

    Ttnet i adam sandınız iyice. Ttnetin işine mi gelir sanıyorsunuz google nin kapanması. Herkes siz gibi pc den anlayan kullanıcı değil. Mesela babam. Eve pc kurdum açılış sayfasını google yaptım. Baba yaz buraya aradığın haberi veya bilgiyi o sana bulsun dedim. Adam 60 yaşını geçti daha yeni pc ile tanıştı yani google olmasa babam pc yi açmaz.

    Kısacası ttnet de bi müşteri kaybeder. Adamların Seo ları bunları düşünemeyecek kadar geri zekalı değil. ( tnnet kapattı sananlar için yazdım)

    Neyse öyle bir şey pat diye olmuyor arkadaşlar. Google ile youtubeyi karıştırmayın. Mahkemelerin googleye verdiği ihtarları ve googlenin verdiği cevapları bilmeden burda yalan yanlış konuşmayın.

    Bilgi vermeyeceğim dedim ama okudukça insan açıkçası duramıyor

    Neyse sustum.

    Saygılarımla
  • 26-10-2008, 15:52:48
    Üyeliği durduruldu
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede ttnetin sitesinden başka site kalmaz ..
    böyLe bir düşünce bile ne kadar kalitesiz bir kurum olduğunu belli ediyor.. tabi onu kapatma düşüncesi olanlarda..
    bu zihniyet oldukça 0.001 miLim iLerLeyemeyiz..
    Aynen Dostum Katılıyorum
  • 26-10-2008, 15:53:55
    1 deli kuyuya taş atıyor, 40 akıllı yorum yapıyor.
    15 sayfa post mu kasılmış banamı öyle geliyor.
  • 26-10-2008, 15:55:22
    onu yapamazlar tırsarlar
  • 26-10-2008, 16:02:28
    Web_Kale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke adını verirken siteye de baksaydın. Baksaydın ki aramaların Google'dan yapıldığını görseydin. (:
  • 26-10-2008, 16:11:44
    Üyeliği durduruldu
    Bi açığını bulup Telekom'u dava edecem ben de bakalım kendi sitelerini kapatacaklar mı
  • 26-10-2008, 16:56:49
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke adını verirken siteye de baksaydın. Baksaydın ki aramaların Google'dan yapıldığını görseydin. (:
    Biliyoruz kardeşim. Siz inatla mı anlattıklarımı tersine anlıyorsunuzç Yazdıklarımdan bazılarını cımbızla alıyorsunuz. Aynı bizim paparazzi muhabirleri gibisiniz. Konunun espri yanını değil ana temasına dikkat ediniz.