• 14-11-2006, 18:04:04
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saolasın.öyle oldu valla doğru söylüyosun
    niye ban yemiyosun deyip durdular aylardır.dile kolay 1.5 yılı geçti
    sağlam siteydi harbi.
  • 14-11-2006, 18:52:44
    #29
    yalnız garip bişey var bugün..
    dün zeynelin siteyede benim siteyede girdiğimde
    mahkeme kararı ile erişim engellenmiştir yazıyordu..

    bugün 2 siteyede girebiliyorum.
  • 14-11-2006, 23:05:37
    #30
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mp3lere.com için üzülelim mi yani zaten gideceğini konuşuyor yeni site yeni tasarım yeni adresler üzerinde çalışmalarımız vardı.

    Zaten 1 haftadır reklam vs.. herşey kaldırılmıştı.


    Hayırlısı olsun forever mp3ler.us
    Haymac dan muyap a güzel bi cvp "Muyap'a selam Mp3'e Devam"...
  • 14-11-2006, 23:59:12
    #31
    mp3 sitesi kapanan arkadaşlara müyap uyarı yapmıyor mu artık? eskiden siteden mp3 leri kaldırmak için 3 gün müddet verirlerdi o sürede kaldırmayanları banlardı. Artık direk tak diye kapatıyor mu?
  • 15-11-2006, 00:35:58
    #32
    mp3 sitelerinde
    radminin verdiği
    Alıntı
    mahkeme kararınca yasaklanmış sitelere gelecekte sorunsuz girebilmek için yeğlenen ağ sunucu ayarlarınızı 4.2.2.1 olarak kaydediniz
    gibi bişey yapsak? hatta bunu her sitede yapsak?
  • 15-11-2006, 03:27:28
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla benim güzelim mp3forumumda dün gece kapanmış www.mp3maxi.net

    bu gun akşama kadar siteye ulaşamıyordum ama şu an giriyorum mahkeme yazısı kalkmış muyap insafamı geldi nedir

    valla ilk uyarıyı 2 ay önce yapmişti ben dinlemedim tabi dün gecede kapamışlar