• 14-11-2006, 09:49:33
    #19
    ben 2 siteyede girebiliyorum
  • 14-11-2006, 09:58:26
    #20
    .............................. (s.p)
    Sessiz Protesto
  • 14-11-2006, 09:59:47
    #21
    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerine bir bardak su içmek en iyisi
    Ne suyundan bahsediyon adamlar 70 lik içiyolar
  • 14-11-2006, 10:26:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tüm şehirler aynı anda gitmediğinden yavaş yavaş her il de kapanır.
  • 14-11-2006, 10:31:45
    #23
    biri gider biri gelir takmayın kafaya ben açtım bi tane daha 9 tane daha açıcam vaadim var
  • 14-11-2006, 10:35:48
    #24
    .............................. (s.p)
    Sessiz Protesto
  • 14-11-2006, 12:30:41
    #25
    Misafir
    Mp3lere.com için üzülelim mi yani zaten gideceğini konuşuyor yeni site yeni tasarım yeni adresler üzerinde çalışmalarımız vardı.

    Zaten 1 haftadır reklam vs.. herşey kaldırılmıştı.


    Hayırlısı olsun forever mp3ler.us
  • 14-11-2006, 12:38:20
    #26
    müyap yokken biz mp3 sitesi açıp mp3 dağıtıyoduk.
    şu an hali hazırda 7-8 mp3 sitem daha var hepsininde tekili 10.bin üzerinde

    bunlar kendilerini ne sanıyolar haymac baba anlamıyorumki
  • 14-11-2006, 16:56:26
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun. sana nazar değdi abi