• 28-10-2008, 16:55:31
    #28
    boy abdesti aldıktan sonra ***** script kodluyor xD şaka bir yana serkay kaliteli bir phpcidir..
  • 28-10-2008, 17:07:05
    #29
    bir kaç scriptini istek doğrultusunda birine ingilizceye çevirmiştim admin panelindeki yazılar uyarılar beni kırdı geçirdi çok matrak uyarılar var
  • 28-10-2008, 17:12:58
    #30
    Üyeliği durduruldu
    ne gibi şeyler mesela?
  • 28-10-2008, 17:14:31
    #31
    burda açıklanmaz

    çok iyi bir arkadaşımızda hemen eksi rep kullanmış ne yazdıysam

    WebLOADER'ın hit... 28-10-2008 17:10:22 ne alaka konuyla ?

    birde kim kullanmış bulabilsem
  • 28-10-2008, 17:15:14
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Hitlerin yüksek olması bence tamamen scriptin güzelliği değil abazaların yoğunluğundandır, ***** sektörü böyledir. En basitinden dandik bir ***** forum veya On arcade sitesini ***** yapın yine hitlerin o biçim olduğunu göreceksinizdir. ARZ TALEP olayıdır.
  • 28-10-2008, 17:18:08
    #33
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitlerin yüksek olması bence tamamen scriptin güzelliği değil abazaların yoğunluğundandır, ***** sektörü böyledir. En basitinden dandik bir ***** forum veya On arcade sitesini ***** yapın yine hitlerin o biçim olduğunu göreceksinizdir. ARZ TALEP olayıdır.
    aynen katılıyorum
  • 28-10-2008, 17:19:32
    #34
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitlerin yüksek olması bence tamamen scriptin güzelliği değil abazaların yoğunluğundandır, ***** sektörü böyledir. En basitinden dandik bir ***** forum veya On arcade sitesini ***** yapın yine hitlerin o biçim olduğunu göreceksinizdir. ARZ TALEP olayıdır.

    katılıyorum. bence de mantıklı yaklaşım.
  • 29-10-2008, 10:18:38
    #35
    merak ettim webloader in yazdıgı ne son ki script i biri bana pm atabilrmi ki 8-)
  • 29-10-2008, 11:18:11
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Scripti alanlar backlink kasarsa herşey tamam oluyor ben v2 aldım hiç uğraşmıyorum bile