• 04-08-2008, 19:22:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ticaret için kuallndığım msn adresimde 1200 kişi felan var mümkün lduğu kadar gereksiz adamları siliyorum

    ancak artık eklediğim kişileri eklememye başladı , ben adamın kişi listesinde varım o bende yok göüzküyo ekle diyorum eklemiyor

    çözümü olan var mı?
  • 04-08-2008, 19:24:05
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    msn adresini değiştir
    şuan kullandığın adresteki kişileri kayıt et
    onu microsoft word ya da notepad gibi bi programda aç lüzumsuzları sil,kaydet
    yeni msn e yükle


    en sağlam yöntem bu =)
  • 04-08-2008, 19:27:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kullandığın işletim sistemi nedir?
  • 04-08-2008, 19:29:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    xp .
  • 04-08-2008, 19:31:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bende de olmustu, mecburen yeni MSN alacaksin. Blokladigin kisilerin sayisi siniri gecince boyle bir durum cikiyor ortaya.
  • 04-08-2008, 19:32:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    * msnini kapat
    * gizli dosyaları göster yap
    * C:\Documents and Settings\Admin\Contacts gelip buradan msn adresinin oldugu klasörün içine girip içindeki tüm dosyaları sil.
    * C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts yine msn adresinin oldugu klasörüne gir ve içindeki tüm klasörleri yine sil.
    admin diye yazdığım yerler bilgisayarın adı
    daha sonra oturum aç
  • 04-08-2008, 19:48:44
    #7
    kişileri silerken, "hotmail kişilerimde de kaldır"ı seçiyor musunuz ?
  • 04-08-2008, 19:52:51
    #8
    aynı durum benimde başıma geldi 5 Dk önce bu konuyu açtığın iyi oldu
  • 04-08-2008, 20:12:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    forumalemi: 1000+ kişiden sonra o dedigin zaten işlemez
    rox: kaldır derse msn açilinca 1000 kişi ekleme talebi gelir ve muhtemelen msni açılır açılmaz kitlenir
    cnk27: dedigimi uyguladıktan sonra istedigin gibi kişi silebilir ve sildigin kadarıyla yenilerini ekliyebilirsin adresine.