600₺ İhtiyaç
47
●3.135
- 20-06-2019, 21:12:50önce banka fikrini aklından çıkar.mehmetkorkmaz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhangi bir yetenneğin yoksa 600tl kazanmak senin için zor olabilir internetten.
en güzeli bir inşaat girip bir hafta çalışmak. - 20-06-2019, 21:14:09Üyeliği durduruldu24 yaşında üniversite mezunuyum ve senin yaşın kadar kredi ve kredi kartı ile haşır neşir oldum. Kredi ile kredi kartı farklı şeylerdir. O bahçedeki adamların kredi verme yetkisi yoktur, verdikleri 500 lira limitli kredi kartıdır. Ayrıca bankalarla birebir münasebetim var, sormak istediğin bir şey olursa uzaklarda arama çareyi, gel bana açıklarım sana.darklaynex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2019, 21:15:57Üyeliği durdurulduben yukarıda ne demisim? Bahçedeki adamlar veriyor diye, yetkileri var ki orada. Hic kimse tak diye vermez, her ogrenciye verilir bu. Ayrimcalik yoktur.burakpalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim yasim kadar kredi kartiyla hasir nesirsin atsana kredi limitini, eger atmazsan adam degilsin. - 20-06-2019, 21:16:18Üyeliği durdurulduHocam sakin lütfendarklaynex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2019, 21:18:07Üyeliği durduruldumehmetkorkmaz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sacma sapan konusuyorsun yok o adamlarin verme yetkisi yok diyip, 500 lira verebilirler diyorsun.
Konu sahibinden ozur diliyorum - 20-06-2019, 21:19:44Üyeliği durdurulduEstafurullah hocam sakin olalım yinede herkes bilgisini paylaşıyor teşekkür ederim bu arada yorumunuz içindarklaynex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2019, 21:20:37Üyeliği durdurulduTamam sende kusura bakma hocam. Bende tesekkur ediyorummehmetkorkmaz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2019, 21:22:17Üyeliği durdurulduAyrıca ekleme yapayım, bahçedeki adamların kredi kartı verme yetkisi de yoktur. Onlar sadece senin adına o an başvuru alırlar ve bankadan komisyonlarını cukka yaparlar. Sonrası banka ile öğrenci arasındadır.darklaynex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana kendimi kanıtlama gibi kaygım yok dostum,polemik yaratma derdim de yok, Burada bir kardeşimiz yardım istiyor, sen polemik peşindesin. Yorum yapmak için yorum yapmışsın. Seni kınıyor, moderatör beylere bildiriyor, polimiği de burada kesiyorum.