ben yukarıda ne demisim? Bahçedeki adamlar veriyor diye, yetkileri var ki orada. Hic kimse tak diye vermez, her ogrenciye verilir bu. Ayrimcalik yoktur.
Benim yasim kadar kredi kartiyla hasir nesirsin atsana kredi limitini, eger atmazsan adam degilsin.
Ayrıca ekleme yapayım, bahçedeki adamların kredi kartı verme yetkisi de yoktur. Onlar sadece senin adına o an başvuru alırlar ve bankadan komisyonlarını cukka yaparlar. Sonrası banka ile öğrenci arasındadır.
Sana kendimi kanıtlama gibi kaygım yok dostum,polemik yaratma derdim de yok, Burada bir kardeşimiz yardım istiyor, sen polemik peşindesin. Yorum yapmak için yorum yapmışsın. Seni kınıyor, moderatör beylere bildiriyor, polimiği de burada kesiyorum.