• 18-06-2008, 22:12:46
    #10
    Merhaba,

    Bu tür konular önemsenmeyecek konular değildir. Konu hukuki bir konudur ve mutlaka bilişim hukukuna hakim bir avukatla birlikte yol haritanızı belirlemenizde fayda var.


    Saygılar...
  • 18-06-2008, 22:15:57
    #11
    DarK 3 yıllık reg paranısını ben vereyim sana domaini bana ver
  • 18-06-2008, 22:16:58
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tamam olurda
    bu seferde bizim patentli ismimizi nasıl satarsınız filan demesinler
  • 18-06-2008, 22:19:17
    #13
    DarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam olurda
    bu seferde bizim patentli ismimizi nasıl satarsınız filan demesinler
    başlarım onların patentli ismine sen sat bana
  • 18-06-2008, 22:20:38
    #14
    bunlar korkutma amaçlı olaylar senin domain hakkın uluslar arası edindiğin bir haktır ve uluslar arası yayın yapma özgürlüğün vardır ilk gelen alır mantığı yatar burada.

    sana sadece net uzantıyı alabilmek için uluslar arası bi dava açması gerekir ki o da baya kastıracak bir iştir.

    bu korkutma olayını bende çok yapıyordum. çalıştığım firma ile alakalı yalandan saki mahkeme kararı gibi yazılar yazdırıyordum avukata gönderiyordum.

    hiç bişey yapamazlar yapsalarda sen o hakkı edinmişin ve mahkemeden karar çıkana kadar o hak senindir. gidin mahkemeye başvurun mahkeme domain sizindir derse size veririm dersin.

    sana hiç bişey yapamazlar
  • 18-06-2008, 22:21:14
    #15
    tamam o zaman
    ihtarnamedeki msnimi ekle, konuyuda sildiririz. hep senindi domain :P

    edit:
    uğraşmak istemeyorum ben. doğru veya gerçek.
    muratcem arkadaşımız gönüllüymüş ona bırakayım bari.
    daha coca colada içmem zaten
  • 18-06-2008, 22:25:06
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dostum kimse elinden zorla domainini alamaz, içerikte onlara karşı birşeyler yazdıysan kaldırırsın olur biter.
    Bence devam et yoluna vazgeçme hemn
  • 18-06-2008, 22:26:48
    #17
    ... msn bu ise ekledim online ol hacı
  • 18-06-2008, 22:29:31
    #18
    bi mok olmaz ya sallamışlardır.