• 24-07-2015, 00:40:53
    #1
    Uzun süredir Uzakdoğu kültürüne ilgi duymaktayım.
    Bir dönem, basit seviyede Japonca öğrenmiş; ancak tamamen boşlamam sonucunda, bir kaç bilgi haricinde bir şey kalmamıştır.
    Şimdi, tekrar çalışmalara başlayıp, geliştirmeyi planlıyorum.
    Belki ütopya ama hayatın ne göstereceği belli olmaz, yaşamak istediğim de bir bölge.
    Peki, Japonca öğrenme ve Japon kültürü üzerine bir sitenin getirisi nasıl olur?
    Hazır kendim çalışırken, yazıya dökerek yayınlama imkanım da olur diye düşündüm.
    Önerilere ve düşüncelere açığım.
  • 24-07-2015, 02:21:12
    #2
    Proje güzelmiş, vallaha aslında dile biraz daha çalışıp geliştirip güzel bir iş ortaya çıkabilir.
  • 24-07-2015, 11:24:30
    #3
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje güzelmiş, vallaha aslında dile biraz daha çalışıp geliştirip güzel bir iş ortaya çıkabilir.
    İlgi nasıl olur bilmediğimden görüş almak istedim.
    Bir eğitim sitem var.
    Gelir açısından genellikle düşük. Eğitim sektörünün genel durumu da bu gibi.
    Elbette ki direkt eğitim diyemeyiz Japonca için ama aynı şekilde olursa, uğraşmaya değmez.
  • 24-07-2015, 15:10:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir Uzakdoğu kültürüne ilgi duymaktayım.
    Bir dönem, basit seviyede Japonca öğrenmiş; ancak tamamen boşlamam sonucunda, bir kaç bilgi haricinde bir şey kalmamıştır.
    Şimdi, tekrar çalışmalara başlayıp, geliştirmeyi planlıyorum.
    Belki ütopya ama hayatın ne göstereceği belli olmaz, yaşamak istediğim de bir bölge.
    Peki, Japonca öğrenme ve Japon kültürü üzerine bir sitenin getirisi nasıl olur?
    Hazır kendim çalışırken, yazıya dökerek yayınlama imkanım da olur diye düşündüm.
    Önerilere ve düşüncelere açığım.
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje güzelmiş, vallaha aslında dile biraz daha çalışıp geliştirip güzel bir iş ortaya çıkabilir.
    İyi proje ama TBM kaç ?
  • 24-07-2015, 15:18:58
    #5
    Slaughter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi proje ama TBM kaç ?
    Durum bu.
  • 24-07-2015, 15:24:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum bu.
    Aranma hacmi düşük hocam, başka dillere yönelmenizi tercih ederim...

    Kolay gelsin.
  • 24-07-2015, 15:28:16
    #7
    Slaughter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aranma hacmi düşük hocam, başka dillere yönelmenizi tercih ederim...

    Kolay gelsin.
    Teşekkür ediyorum.
    Ben de ondan acaba demiştim zaten.
    Başka aramalarla gelinir mi tarzında düşündüm ama unutmakta fayda var gibi bu işi.
  • 24-07-2015, 15:30:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ediyorum.
    Ben de ondan acaba demiştim zaten.
    Başka aramalarla gelinir mi tarzında düşündüm ama unutmakta fayda var gibi bu işi.
    % 100 katılıyorum.
  • 24-07-2015, 16:39:57
    #9
    Flash oyun sitesini Japoncaya çak