• 11-03-2008, 09:34:11
    #19
    unibjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyfi saldırmıyorlar. Adamın aramalardaki konumunu kıskanan ve hit alamayan zat-i aliler tarafından gelen bir saldırı silsilesi bu.

    Her zaman derim "Zirveye çıkmak zordur, orada tutunabilmek daha da zordu"

    --yani çıkar degilde ne
    1. Ego tatmini
    2. Servis engelleme ve dolayısı ile hit kaybı
    3. DDOS yüzünden SEO da sitenin gerilemesi. (siteye erişim olmamasından dolayı)
    4. "Tepede o değil ben olmalıyım" hırsı


    Bu maddeler uzar gider. Hem maddi hemde manevi nedenler yani
  • 11-03-2008, 13:02:23
    #20
    kraloyun bence türkiyenin en iyi oyun sitesi..zamanında emek verip yapmışlar..başarılarının devamını diliyorum.
  • 11-03-2008, 13:28:41
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saldırı nedeni = hırs
    Oyun kelimesi günde 200bin kez aranıyor google'da. Eğer bu kelimede lider olursanız 200bin hit kafadan sizin olur. Hırs kurbanı bazı kişilerde kıskançlığından lider olan sitelere saldırıp kendince ego tatmini yapıyor.
    yeterLi bir cevap
  • 11-03-2008, 13:48:44
    #22
    adsense önizleme aracıyla baktım, banlı göstermiyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense reklam programlarındanda banlattılar, geçersiz tıklama nedeni ile.
  • 11-03-2008, 15:16:05
    #23
    kraloyuna bi lafım yok. dedim almanlar çalıyomu diye siteyi. neyse adam çalışmış çabalamış. Helal olsun
  • 11-03-2008, 15:30:49
    #24
    Üyeliği durduruldu
    adamin ekmek parasiya oynuyorlar =/

    hic takma bunlari ilker aydin arkdasim
  • 11-03-2008, 16:05:01
    #25
    Kraloyun.com İlker Aydın'ın Almanyadan. Kendimle Tel. numaraları falanda var ara sıra görüşüyoruz.
  • 11-03-2008, 19:18:27
    #26
    benim bukadar kaliteli siteleri olan hiç arkadaşım olmadı.
  • 11-03-2008, 19:30:18
    #27
    Cagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bukadar kaliteli siteleri olan hiç arkadaşım olmadı.
    Benimde