• 03-03-2008, 01:40:35
    #64
    geçmiş olsun ne diyelim.)
  • 03-03-2008, 02:03:46
    #65
    Üyeliği durduruldu
    demek ki ebayin olaya el atmasi sart olmustur, ole ebay logosu koymakla olmuyor gecmis olsun diyelim
  • 03-03-2008, 02:06:27
    #66
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bi r10 kaldı hacklenmedik
  • 03-03-2008, 02:08:34
    #67
    sunucuoptimizasyon.com
    manyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi r10 kaldı hacklenmedik
    r10 da hacklendi merak etme
  • 03-03-2008, 02:11:57
    #68
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da hacklendi merak etme
    aaa şaşırmadım gerçi ama olsun
  • 03-03-2008, 02:17:03
    #69
    Üyeliği durduruldu
    cok acayip ya, GG da cok yakın arakadaşlarim var bir sorayim bakalim neler olmus neler bitmiş ama gercekten cok şaşirdim, altyapıları cok iyi cünkü,

    bu sorunun GG dan degil de domain registrar dan kaynaklandigini düşünüyorum.
    iyi ki transfer etmemişler domaini
  • 03-03-2008, 02:37:32
    #70
    Üyeliği durduruldu
    domain trasnfer deiL sadece dns yönlendirme ile uzaktan kod caliştirilarak dnsler yönlenir domain ws paneli yok yani : )
  • 03-03-2008, 02:39:22
    #71
    Üyeliği durduruldu
    işte diyorumya , bu acigi bulan bi şekilde auth code de ürettirir yani
    domaini yonlendir admin maili zaten sende
    madagaskarda, çinde bi rergistrar bul oraya transfer et sonra adamlar ugraşsin dursun
  • 03-03-2008, 02:42:51
    #72
    domaini hacklesinlerde cc lere dokunmasınlar yoksa bankalarda kartlarda tutuşur