• 19-07-2006, 19:59:04
    #1
    Misafir
    Kyspersky kurulu makinemde aynı anda ftp bağlanmıyor. önce kyspersky i kapatıp öyle ftp açabiliyorum. ince bi ayarımı var bu şeyin. güvenliksizde kendimi çıplak hissediyorum.
  • 19-07-2006, 20:40:47
    #2
    ftp sırasında firewall kapatınca girebilirsin yada bu programı kasper a tanıtmalısın
  • 19-07-2006, 20:52:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende bağlanıyor ama dosya silme yada yükleme esnasında izin yok diyor, seninki de öyle birşeymi SweetDreams
  • 19-07-2006, 22:36:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayır sen ram kac bende hiç bi problem yok

    aylardır kullanıyorum..
  • 20-07-2006, 01:23:12
    #5
    Misafir
    aynı programlar bende de var, hiç sorun çıkmadı.
  • 20-07-2006, 11:59:09
    #6
    albatroz adlı üyeden alıntı:
    aynı programlar bende de var, hiç sorun çıkmadı.
    aynen bende hiç sorun yaşamadım.. kaspersky i silip farklı sürümünü kurarsan sorun yaşamazsın
  • 20-07-2006, 12:00:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    flashfxp iyi mi tavsiye edermisiniz?
  • 20-07-2006, 12:01:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    flashfxp iyi mi tavsiye edermisiniz?
    evet ben FalshFXP yi kullanıyorum
    Gerçekten çok menunum
  • 20-07-2006, 12:03:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ULusAL adlı üyeden alıntı:
    evet ben FalshFXP yi kullanıyorum
    Gerçekten çok menunum
    lisans olayı biraz sorunlu, serial kullandığım için arada bir verify etmeye çalışıyor programı