• 14-07-2014, 17:58:24
    #10
    whatsp grubu güzel olur, 532 705 59 62 (:
  • 14-07-2014, 18:05:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bencede watsap güzel olur eğer karar verildiyse numaralarımızı verişelim
  • 14-07-2014, 18:22:13
    #12
    Arkadaşlar o halde bu işin organizasyonunu ben alıyorum,
    Konudan yazan, arkadaşlar artık pm ilede atabilirler,
    Seçici olmalıyız bu konuda o yüzden herkesle tek tek konuşup iyi bir grup oluşturmalıyız,
    Herkesle iletişime geçeceğim arkadşalar max 10 kişi olacak, liste oluşturulduktan sonra detayları birlikte konuşuruz
  • 23-10-2014, 23:37:19
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype grubu nasıl beyler
    aynen skype daha sağlıklı olur...
  • 23-10-2014, 23:41:00
    #14
    skype daha iyi olur,
    whatsapp ta günde 2000 tane mesaj geliyor gruptan
  • 23-10-2014, 23:49:42
    #15
    Boş koltuk varsa gelebilirim (whatsapp)
  • 24-10-2014, 00:01:41
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yer varsa gelebilirim skype:bnakip37
  • 24-10-2014, 00:05:22
    #17
    Grup işi yaş beşler ,bir şey üretebilen yok ,icraat yapan yok,bişeyleri test edemiyorsunuz.En iyisi bireysel devam.
    • mukanfixor
    mukanfixor bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-10-2014, 13:53:11
    #18
    Ben halen skype üzerinden etkin bir grup kurulabileceği kanısındayım. Konuyu yeniden alevlendirmek gerekiyor.