• 27-05-2014, 18:22:40
    #19
    http://office.microsoft.com/tr-tr/bu...102918419.aspx

    11.50 TL cik aylık.

    Valla ne yandex e güvenirim ne reklamcı google'a.

    Param olsun yıllık alır geçerim. 3 seneden fazladır kendi mailim hotmailde(outlook)
  • 27-05-2014, 18:36:17
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eski domainler yaşadı.
    Da eski ekli olan domainleri değiştirebilirmiyiz bilen var mı

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-05-2014, 18:46:14
    #21
    JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski domainler yaşadı.
    Da eski ekli olan domainleri değiştirebilirmiyiz bilen var mı

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Domain değiştirme hiç bir zaman yoktu(kendim kullandığımdan beri)

    İşin ilginci 3 ay önce eklediğim domainde 50 tane gösterirken, şuan kullandığım 3 yıllık domainde 500 mail ekleyebilirsin diyor.

  • 27-05-2014, 22:42:47
    #22
    PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://office.microsoft.com/tr-tr/bu...102918419.aspx

    11.50 TL cik aylık.

    Valla ne yandex e güvenirim ne reklamcı google'a.

    Param olsun yıllık alır geçerim. 3 seneden fazladır kendi mailim hotmailde(outlook)


    Bence bu hizmete göre hiçbirşey rakam. Kafan rahat yok host kapandı yok server çöktü bilmemne derdi yok
  • 28-05-2014, 23:58:46
    #23
    bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yandex de ns yönlendirmesi gerekiyormuş sanırım ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:57:50 -->-> Daha önceki mesaj 13:54:44 --

    evet domaini yandex e yönlendirmek gerekiyor saçmalığa bak
    Hayır domain yönlendirmeniz sadece seçeneklerden birisi.
    örnek olarak cPanelden varolan mx kaydını silip, yerine 10 değerinde "mx.yandex.net" yazıyorsunuz.
    Ardından google wm araçları gibi html dosyası ile doğrulama yapıp direk kullanabilirsiniz.
  • 29-05-2014, 14:46:43
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kayıt edip becerememiştim. Öyle kalmış

    https://i.hizliresim.com/MY8RNN.png

    Edit:verdiği kodu alıp denesem şuanda olurmu acaba