• 04-10-2007, 00:56:25
    #10
    kaynaktan?
  • 04-10-2007, 02:18:30
    #11
    Mozilla ile alınabilir? Bazı tarayıcılara işlemiyor. Bu arada bu kodları legacy'e mi yerleştirdin vbullettinde?
  • 04-10-2007, 02:53:06
    #12
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mozilla ile alınabilir? Bazı tarayıcılara işlemiyor. Bu arada bu kodları legacy'e mi yerleştirdin vbullettinde?
    navbar da en alta ..
  • 04-10-2007, 03:04:20
    #13
    enigma browser var explorer gibi aynı onda çoğu engeLLeyici kod çaLışmıyor.