Merhaba arkadaşlar .


Düne kadar sorunsuz çalışan visual studio bugün tekrar açıp çalışmakta olduğum projeyi debug yap deyince Unable to connect to visual studio's Localhost Web Server hatası veriyor. Hiçbir şekilde debug yapmıyor.

Çözümü nasıl olabilir acaba ?