• 25-12-2006, 13:18:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bence kapanmasın ya sistem çok iyi
  • 25-12-2006, 13:21:43
    #11
    Misafir
    Fatih kesinlikle kapatma, destek gerekiyorsa yardımcı olabileceğimiz birşeyler vardır yardımcı olmaya çalışalım.

    Kendi adıma, ancak yılbaşından sonra yardım edebilirim, ki kapatmanı istemiyoruz elimizden geleni yapmak istiyoruz.
  • 25-12-2006, 13:28:38
    #12
    Sağol Haymac.
    Siteyi kapatmak yerine satmak daha mantikli sanirim 2 kişiyle görüşüyorum bu konuda kesin bir cevap vermediler onlardan bir sonuç almazsam forumda satişa çıkarıcam oda olmadi farklı bişeyler düşünücez
    Destek olan tüm arkadaşlara teşekkürler.
  • 25-12-2006, 13:37:05
    #13
    bence extreme gibi bir sistem kodlanabilir daha gelişmiş bir javascript dosyası yapılabilir. Yardıma ihtiyaç varsa her zaman buradayız kapanmasını istemediğim bir proje bu...