• 17-11-2006, 21:32:05
    #10
    o yöntemi bende biliyorum şimdi bir video sitesi yazıyorum takıldığım tek nokta bu video olayı bir tane fash video player olacak ve eklenen videolar türü ne olursa olsun (avi, mpeg) bu flash player bunları otomatik olarak acacak. Bu şekilde birsey istiyorum.
  • 18-11-2006, 17:03:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım. Flash ın videoları gösterbilmesi için videolar FLV formatında olmalıdır. diğer türlü olmaz. yani server a atılan videoları direkt FLV formatına çevirmelisin yada bunu yapacak bir uygulama edinmelisin. dikkat ettiysen youtube de aynı yöntemi izliyor...
  • 19-11-2006, 13:24:38
    #12
    Ozaman soruyu şöyle yapalım servera atılan videoları otomatik olarak nasıl flv ye ceviririz ?
  • 20-11-2006, 16:01:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bunu ancak host şirketiniz halledebilir diye düşünüyorum. server e bir dönüştürücü yüklenmeli. ayrıca youtube ye ait oldunu düşündüğüm bi script buldum. orda da bu iş için ayrı bir kodlama yapılmıştı.
    yani cevabı bu bölümde bulman biraz zor gözüküyo...
    iyi çalışmalar.
  • 20-11-2006, 16:27:56
    #14
    Misafir
    ffmpeg ile yapılıyor.
    Ben bu işe başladım ve yapıyorum.

    ffmpeg ile beraber flvtool ve mencoder kullanıyorum.

    Çok zor ama olacak
  • 20-11-2006, 16:39:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    evet ööle bişeydi. yani pek anlamıyorum ama kodlarda ööle bişe vardı. neyse abiler size kolay gelsin. haa bu arada eğer isteyen olursa o klasörü yollayabilirim sevabına:dD
  • 20-12-2006, 23:00:31
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Al Arkadaşım 5 $ Flash Player

    Tufat.com
    Demo: FLV Applet by TUFaT.com
  • 04-02-2007, 15:56:38
    #17
    selam arkadaşım. linux serverlarda ffmpeg ile çevirme işlemini yapıyorsun bütün formatları. youtube izlesene vs.vs.. bilindik bütün video siteleri aynı yöntemi kullanıyor. İZLESENE TEST YAYINI burdaki flv playerı ben yaptım. avi mpeg falan oynatmıyor fakat ffpeg ile çeviri yapıyor. eğer windows server kullanıyorsan sana çevirici bir program yazarım. fakat sana tuzluya gelir. yeni bir linux server alman bile daha mantıklı olabilir

    ilgilenirsen ekle
    sametadak@hotmail.com
  • 07-02-2007, 01:58:30
    #18
    windows'dada ffmpeg,ffmpeg-php çalışıyor

    (bkz. benim bilgisayarım)