• 15-09-2006, 14:22:09
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    forum.film-arsivi.com
  • 15-09-2006, 14:23:46
    #11
    bilmiom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.0.8 niye kullanıyorsun rc3 çıktıı sen 1.0.8 diyonn
    mesajlar silinmeden ona geçebilrmiyim


    tema öneriniz varmı?

    sitenin adresi forum.film-arsivi.com
  • 15-09-2006, 14:33:00
    #12
    Ben senin yerinde olsam gecmezdim.
    Herkes modlar icin geciyor ama asıl mod smfde seo olayıdır.Seo olayıda sadece 1.07 icin var (8 icinde calısabilir)
    tema olarak ise kendi zevkine gore bişiler secmen daha yararlı olur.
  • 15-09-2006, 14:51:03
    #13
    1. hala istediğim modlara ulaşamadım.
    2. bu siteye uygun temalara nerden ulaşabilirim. en azından 1-2 tavsiye verin.
    3. siteyi nasıl buldunuz sizce tutarmı?
  • 15-09-2006, 15:00:56
    #14
    Temalara bunlar;
    1.0.7 Test - Index
    http://img507.imageshack.us/my.php?i...rdindex1tz.png

    Yok ben seo istemem dersen hemen rc3 e cunku modlar fln uyumlu değil.
  • 15-09-2006, 15:09:20
    #15
    açıkçası seo nedir bilmiyorum. bu yüzden de en iyisi rc3 e geçmek.. fakat 1.0.8 den ona nasıl geçebilirim.
  • 15-09-2006, 15:11:55
    #16
    Smf seo olayı;

    Linklerin baslık adları ile .html olması saglar.
    orneğin forum.com/BirbirimiziTanıyalım/merhaba.html gibi
  • 15-09-2006, 15:23:17
    #17
    yok bana lazım olmaz seo bana reklam modu ve link gizleme modu ve bunların çalışabileceği bir smf versiyonu ve güzel bir tema linki lazım. çok mu şey istedim ne?? (şuanda 1.0.8 kuruludur. bana upgrade linki lazım)
  • 15-09-2006, 15:34:29
    #18
    Once aşağıdaki linkten dosyalarını indirerek forumun icine at.Aynı dosyalar var ise bırak ustune yazılsın ama sakın silme.
    Simple Machines - SMF Downloads

    Sonra forum/upgrade.php calıstırcaksın.Sonra otomatikman gecmiş olcak : )
    Sen gec sonra modları veririz sana