• 27-07-2006, 10:02:31
    #1
    Siteden çıkış popup kodu arıyorum.

    R10'da arama yaparak bulduğum kodlar işimi görmedi.

    index.php den herhangi bir linke tıklandığında popup acılmayacak. Sadece site kapatıldığında açılacak. Varmı böyle bir kod ?
  • 27-07-2006, 10:55:02
    #2
    Misafir
    <body onbeforeunload="window.open('http://www.siteadresi.com');"></body>

    edit: firefoxta çalışmıyor.

  • 27-07-2006, 10:59:11
    #3
    Çıkış popup açıyor ama istediğim gibi değil o kod.
  • 27-07-2006, 11:17:06
    #4
    Misafir
    Cafer tam olarak biraz daha ayrıntı verirmisin.

    Sadece site kapatıldığında açılacak?
  • 27-07-2006, 11:51:14
    #5
    site bu : KRALOYUN . GEN . TR || Kraloyun, Kral oyun, Kral Oyunlar, Oyun, Oyunlar, Oyun hileleri, hile, oyunstar

    ana sayfadasın ve herhangi bir oyuna giriyosun. => popup acılmayacak
    oyundan tekrar ana sayfayaya döndün => popup acılmayacak
    ana sayfadayken yada herhangi bir oyun sayfasındayken kraloyun.gen.tr yi kapattın => popup acılacak

    anlatabildim galiba
  • 27-07-2006, 12:10:19
    #6
    Misafir
    çok şey istiyorsun
  • 27-07-2006, 12:52:51
    #7
    vardır böyle bi kod yaw
  • 27-07-2006, 13:28:32
    #8
    cafer abi günde 1 kere açılacak demeyi unutmuşsun
  • 27-07-2006, 17:26:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kraloyunda da Açılmıyor Ki