Çıkış Popup - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Çıkış Popup
9
●
1.089
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Çıkış Popup
1
2
27-07-2006, 10:02:31
#1
Cafo
Siteden çıkış popup kodu arıyorum.
R10'da arama yaparak bulduğum kodlar işimi görmedi.
index.php den herhangi bir linke tıklandığında popup acılmayacak. Sadece site kapatıldığında açılacak. Varmı böyle bir kod ?
27-07-2006, 10:55:02
#2
Labidu
Misafir
<body onbeforeunload="window.open('http://www.siteadresi.com');"></body>
edit: firefoxta çalışmıyor.
27-07-2006, 10:59:11
#3
Cafo
Çıkış popup açıyor ama istediğim gibi değil o kod.
27-07-2006, 11:17:06
#4
Labidu
Misafir
Cafer tam olarak biraz daha ayrıntı verirmisin.
Sadece site kapatıldığında açılacak?
27-07-2006, 11:51:14
#5
Cafo
site bu :
KRALOYUN . GEN . TR || Kraloyun, Kral oyun, Kral Oyunlar, Oyun, Oyunlar, Oyun hileleri, hile, oyunstar
ana sayfadasın ve herhangi bir oyuna giriyosun. => popup acılmayacak
oyundan tekrar ana sayfayaya döndün => popup acılmayacak
ana sayfadayken yada herhangi bir oyun sayfasındayken kraloyun.gen.tr yi kapattın => popup acılacak
anlatabildim galiba
27-07-2006, 12:10:19
#6
Labidu
Misafir
çok şey istiyorsun
27-07-2006, 12:52:51
#7
Cafo
vardır böyle bi kod yaw
27-07-2006, 13:28:32
#8
Nigel
cafer abi günde 1 kere açılacak demeyi unutmuşsun
27-07-2006, 17:26:08
#9
Hostmaster
Üyeliği durduruldu
Kraloyunda da Açılmıyor Ki
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler