Kardeşim dalga mı geçiyorsun sen ? ben siteni teslim ettim her yer çalışıyordu. Kurulumu sen yaptın ben sadece tema yaptım verdim. Denedim sorun yoktu. Sonradan siteyi silip tekrar kurmuşsun temayı indirseydin benim bunda yapabileceğim bir şey yok. Herkesi sildim kendi sitemden arkadaşlarıda sildim.
Kurulumu ben yaptım da temayı da mı ben yükledim. Softaclausla yüklediğim ve 1 gün dahi olmayan siteye dandik dündik eklentiler yükledin anasını ağlattın sildim tekrar sıfırdan kulrulum yaptım. Haram olsun ödediğim para inşallah çıkar senden... Skypeden arkadaşım silmiş diye özel mesaj atmayı biliyorsun ama dimi