akif68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam proxy v6 için sizden scirpt alınca başka ne almamız gerekiyor. başka masrafımız olacak mı?
Merhaba,

IPv6 destekli sunucuza scripti ftp üzerinden root dizinine atıp çalıştırabilirsiniz, ekstra bir şey gerekmeyecek.

İyi günler, iyi forumlar.