• 01-09-2024, 13:44:33
    #1
    bir kadın olarak erkekte kısa saç olması iyi diye düşünüyorum bir arkadaşım düşünce tarzımın yanlış olduğundan bahsetti sizce neden uzun saç beğenilmeli yada neden kısa saç görüşüm haklı sizin yorumunuz nedir
  • 01-09-2024, 13:47:42
    #2
    Kadin ne diyorsa dogrudur
  • 01-09-2024, 13:51:42
    #3
    Tamamen öznel şeyler bunlar. Bir başkasının görüşü kendi zevkleri ve renklerinden ibarettir.
  • 01-09-2024, 13:51:44
    #4
    Pmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadin ne diyorsa dogrudur
    Upuzun bir cevap yazdım, bu yorumu görünce vazgeçip sildim, haklısın.
  • 01-09-2024, 13:51:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Saçtan saça değişir kıvırcık dalgalı saç uzun yakışır kimine de 3 numara saç yakışır
  • 01-09-2024, 14:00:27
    #6
    Pmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadin ne diyorsa dogrudur
    ironi amaçlı mı yazdınız
  • 01-09-2024, 14:01:46
    #7
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçtan saça değişir kıvırcık dalgalı saç uzun yakışır kimine de 3 numara saç yakışır
    neye bağlı bu
  • 01-09-2024, 14:02:13
    #8
    Erkeğe her türlü yakışır. Aslanım biz ❤️