R10'da geçen 17.Yıl
82
●3.622
- 22-02-2024, 11:35:46Abi olsun hadi üstadım siz daha gençsiniz bizlere aktaracağınız çok şey varicebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2024, 11:41:21Şöyle yazılınca insan bir garip hissetmiyor değilSworond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2024, 11:44:43Tabi ki garip hissettiriyor abi 2 yaşında emzikle gezen çocuk şimdi burada ticaret yapmaya çalışıyor.picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2024, 11:50:20Yok dede canım sen dede de :dSworond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
