• 22-02-2024, 09:22:23
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlarıma ak düşünce r10 a üye olalı ne kadar olmuş diye bakayım dedim 18 yıl olmasına birkaç ay kalmış
    Evet. 7 yıl 11 ay olmuş sizinki.🙂
  • 22-02-2024, 09:27:03
    #20
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. 7 yıl 11 ay olmuş sizinki.🙂
    O kısımdan haberim var bu ikinci üyeliğim ilk yeliğim :
    R10 Yaşı
    17 Yıl 9 Ay
  • 22-02-2024, 09:31:32
    #21
    2010'dan bu yana. Çocuktum vay be. Ciddi manada çocuktum yalnız.
  • 22-02-2024, 09:32:07
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kısımdan haberim var bu ikinci üyeliğim ilk yeliğim :
    R10 Yaşı
    17 Yıl 9 Ay
    Sanırım 2007-2008 yıllarında bazı üyeliklerde yaşanan veritabanı kaybı olayını saymıyorlar hocam. Aynı şey benim başıma da geldi malesef.🙂
  • 22-02-2024, 09:44:34
    #23
  • 22-02-2024, 10:55:42
    #24
    Ben 2 yaşıma girmeden önce foruma kayıt olan "amcalar" ile birlikte olmak onlardan bir şeyler öğrenmek ne kadar güzel bir şey
  • 22-02-2024, 11:19:27
    #25
    Sworond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 yaşıma girmeden önce foruma kayıt olan "amcalar" ile birlikte olmak onlardan bir şeyler öğrenmek ne kadar güzel bir şey
    Amca biraz ağır oldu sanki
  • 22-02-2024, 11:22:44
    #26
    Oooo tüm dedeler toplanmışlar konuya hay maşallah. Buram buram dede kokuyor buralar Allah uzun ömürler versin herkese
  • 22-02-2024, 11:27:49
    #27
    vay be buralar dutluktu dutluk.