• 12-01-2024, 22:35:39
    #1
    Herkese selamlar, geceniz güzel olsun

    Bu ticaret puanı 3 yıl 8 aylık r10 kariyeri boyunca verdiğim emeklerin, yaptığım işlerin sembolü oldu. Kısa süre içerisinde 1300'e ulaştım.
    Hedef bu platform üzerinde daha fazla kişiye erişmek, daha fazla insan kazanmak. Sembolik bundan sonraki hedef ise 2000

    Ticaret yaptığım, yapmadığım tüm herkese teşekkür ediyorum

    https://www.r10.net/ademakcan
  • 12-01-2024, 22:36:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bravo.
  • 12-01-2024, 22:37:06
    #3
    Tebrikler hocam, umarım daha fazla, ve daha güzel başarılara da imza atarsınız
  • 12-01-2024, 22:37:17
    #4
    Tebrik ederim ,başarılar
  • 12-01-2024, 22:37:19
    #5
    Hocam tebrik ederim nice 1300'lü ticaretlere
  • 12-01-2024, 22:37:23
    #6
    Helal olsun başkan
  • 12-01-2024, 22:37:31
    #7
    Bir ebook vereyim 1301. Olayım 🍎☺
  • 12-01-2024, 22:38:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun tebrikler.
  • 12-01-2024, 22:38:31
    #9
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bravo.
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam, umarım daha fazla, ve daha güzel başarılara da imza atarsınız
    redgen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim ,başarılar
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tebrik ederim nice 1300'lü ticaretlere
    yusufsglm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun başkan
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ebook vereyim 1301. Olayım 🍎☺
    Teşekkürler
    @escapist; 1300 e dahilsin ahahah.