Merhaba R10, ben Mahmut - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhaba R10, ben Mahmut
16
●
772
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Merhaba R10, ben Mahmut
1
2
25-12-2023, 19:02:15
#10
Eksa
Backlink ihtiyacın varsa bana ulaş mahmut 😀
25-12-2023, 19:03:28
#11
emseryuke
Merhaba Mahmut hocam.
Yapay zekasız makale için de bana ulaşabilirsin.
25-12-2023, 19:04:14
#12
Misafir
PrimeSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diğer konu kadar ilgi görür umarım
1 gündür ilk kim bu konuyu açıcak diye bekliyordum kısmet sizdeymiş
PrimeSoft
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
25-12-2023, 19:06:27
#13
Mosby
Selam Mahmut hocam, sigara içmek serbest mi?
25-12-2023, 19:18:03
#14
OzeL
Üyeliği durduruldu
Merhaba, hoşgeldiniz.
25-12-2023, 19:19:47
#15
Saitama
Kişisel Rütbe
Reklam yasakmış
25-12-2023, 19:49:09
#16
PrimeSoft
Kurumsal PLUS
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reklam yasakmış
Evette baya yaptılar
25-12-2023, 20:39:42
#17
ardabasar
Kız değilseniz yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler