• 07-12-2023, 17:13:45
    #1


    Çok şükür bir şeyim yok pek, buna şükür
  • 07-12-2023, 17:14:29
    #2
    geçmiş olsun
  • 07-12-2023, 17:14:43
    #3
    gecmis olsun
  • 07-12-2023, 17:15:29
    #4
    Geçmiş olsun.
  • 07-12-2023, 17:16:10
    #5
    Allah korusun
  • 07-12-2023, 17:19:32
    #6
    Geçmiş olsun.
  • 07-12-2023, 17:21:54
    #7
    Geçmiş olsun hocam.
  • 07-12-2023, 17:22:16
    #8
    Erkeklerde ağlar arabası çekilip yürüyerek evine döndüğündeeee..
  • 07-12-2023, 17:27:54
    #9
    Ucuz yırttım hastaneye gitmiştim 2 dklık işim var diye engelli yerine koydum geldimde polis arabaın tepesindeydi tam yazacakken aldım arabayı .d