Merhaba! R10 Geri Döndüm - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhaba! R10 Geri Döndüm
12
●
372
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Merhaba! R10 Geri Döndüm
1
2
06-12-2023, 20:19:20
#10
EfeEmuler
Aramıza tekrar hoş geldiniz
06-12-2023, 20:21:32
#11
ByHickimse
Hoşgeldin İlyas hocam.
09-12-2023, 01:06:35
#12
winner
ilyasutkum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6 Kasımda askerlik için aranızdan ayrılmıştım bugün yemin ederek terhis belgelimi aldım tekrar aranıza döndüm herkese tekrardan merhaba
Hoşgeldin hocam. Sizde şimdi bir sürü askerlik anısıda birikmiştir.
09-12-2023, 01:11:50
#13
eyefive5
hoş geldin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler