Değerli hocalarım günlerdir beklediğim ticaret konusu açma hakkımı almama son 5 gün kaldı umarım bu forumun bana faydasının dokunduğu gibi benimde başkalarına yardımım dokunur. Aklımda şuan için elimde olan domainlerle portföy oluşturmak var, sonrasında smm panel - sms onay - link kısaltma gibi 3 adet projem bulunuyor kodlama bilgim olmadığı için biraz zorlansamda şuanda bu projeleri geliştirip onlardan edeceğim gelirle hayalim olan xxxxsatis gibi bir oyuncu ilan pazarı açmak ve Türkiyede tanınan bir site haline gelmek ancak şuanda vakit ve bütçe sınırlı... açıkcası ben r10'u bulunmaz bir nimet olarak görüyorum sektörün en başarılısı olduğunu düşünüyorum sistemi kullanıcıları herşey tam takır oturmuş ben şimdiden bu forumu ailem olarak görmeye başladım bile

bundan 3 - 4 yıl önce r10'a denk gelmiştim ve o zamanlar böyle şirketi olanların felan girebilidği bir platform gibi sanıyordum aradan yıllar geçti şimdi Allah'ın izniyle bi ömür sizlerin arasındayım heycanımı sizlerlede paylaşmak istedim biraz uzun olmuş olabilir mahsur görün iyi forumlar dilerim herkese
