jitter click yapan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
jitter click yapan var mı ?
20
●
336
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
jitter click yapan var mı ?
1
2
3
26-03-2022, 01:31:52
#1
Cagss
merhabalar, aranızda jitter click yapan babayiğitler var mı ? lisede iken çok yapardık deneme amaçlı yapayım dedim. paslanmışız ama yine de iyi
yapmak isteyen için :
https://clickspeedtest.com/
26-03-2022, 01:47:12
#2
benonurr
Bilgisayarda olmadığım için mobilde yapayım dedim.
26-03-2022, 01:51:01
#3
mgorgoz
yok hocam ben 7 yi geçemiyorum. Pes ettim
26-03-2022, 01:56:37
#4
Cagss
benonurr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayarda olmadığım için mobilde yapayım dedim.
telefonda çok iyi yapmışsınız hocam. daha zor oluyor
mgorgoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok hocam ben 7 yi geçemiyorum. Pes ettim
alışınca kolay oluyor hocam
26-03-2022, 02:15:37
#5
webtrorg
26-03-2022, 02:19:27
#6
ProxyLicense
Macro recorder ile 1milyonu gördükten sonra hevesim kaçmıştı
26-03-2022, 02:31:08
#7
Cagss
gorev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Macro recorder ile 1milyonu gördükten sonra hevesim kaçmıştı
kaç saniyede hocam 1 milyon ne
26-03-2022, 02:33:39
#8
ProxyLicense
Cagss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kaç saniyede hocam 1 milyon ne
Dakikalık dilimdi hatırladığım kadarıyla. Macro recorder programı ile saniyede on binlerce tıklama yapılabiliyor
26-03-2022, 02:34:54
#9
Cagss
gorev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dakikalık dilimdi hatırladığım kadarıyla. Macro recorder programı ile saniyede on binlerce tıklama yapılabiliyor
bende eliyle yapıyor sandım hocam. program ile yapıyorsa sayılmaz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler