• 28-12-2021, 23:44:12
    #19
    Platin üye
    Dünyanın sonu değil dostum, kendini toparlanmana sevindim.
  • 28-12-2021, 23:44:44
    #20
    Her şey gönlünce olsun hocam. Zaman zaman herkes sıkıntılar çekiyor ama asıl mesele kısa sürede atlatabilmek. Hayat kısa ve sizden değerli bir şey yok.
  • 29-12-2021, 01:01:31
    #21
    Ali abim her daim yanındayım gerek sanalda tanıdığım en iyi insanlardan bir tanesisin bir mesajınla elimden geleni yapmaya hazırım bunu bildiğin etiketlediğin için teşekkür ederim. inşallah en kısa sürede tüm gücünle tekrar aramızda olmanı ve desteğini kesmemeni temenni ediyorum. Yapabileceğim bir şey olursa mesaj atman yeterli her zaman
  • 29-12-2021, 01:12:30
    #22
    Valla bende merak ediyordum nerede olduğunu abi, tekrardan hoş geldin. İnşallah hayatta her şey istediğin gibi olur 😊🙏
  • 29-12-2021, 05:31:44
    #23
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Hakkında hayırlısı olsun Ali abim.

    Evet hayatta her şey istediğimiz gibi gitmeyebiliyor. Sinirler geriliyor, anlaşmazlıklar oluyor, ayrılıklar oluyor, kavgalar oluyor. Ama benim şahsi fikrim önemli olan her ne olursa olsun dimdik ayakta durabilmek. Sen bunu başarmışsın, gerisi çorap söküğü gibi gelecektir.
  • 29-12-2021, 17:39:29
    #24
    Rabbim herşeyin hayırlısı nasip etsin Ali abim sen hep mutlu ol. Zaman herşeyin ilacıdır. Allah’ın izniyle güzel günler olur elbet 🥳 cansın seviliyorsun 🖤
  • 30-12-2021, 02:12:57
    #25
    hakkınızda hayırlısı olsun hocam , inşallah ikiniz içinde dogrusu budur.