Acını yaşa. 5 yıl az bir zaman değil. Ama unutma, ömür bile bitiyorken ilişkiler de biter. Her güzel şey bir gün biter ve her son yeni bir başlangıçtır.
Sevdigim bir abinin sozunu hatirladim.Ben daha aşık olucak kadar aptal olmadim demisti :/ Aşk guzel birsey ana fazla baglanmamak gerek hocam.Gecmis olsun gelip gecer uzmeyin kendinizi