• 15-12-2021, 18:56:51
    #1
    İkmizin çok dinlediğimiz bir şarkı vardı onu bırakıp gideceğim normalde uzun uzun anlatırım ama aklıma bir şey geliyor

    https://youtu.be/b1bsO_EwAPY
  • 15-12-2021, 18:58:30
    #2
    Şuan ne desek boş duygularını yaşa. Allah herşeyin hayırlısını versin. Geçiyor..
  • 15-12-2021, 18:59:29
    #3
    Bosver daha iyisini bulamazsın zaten
  • 15-12-2021, 19:00:44
    #4
    Acını yaşa. 5 yıl az bir zaman değil. Ama unutma, ömür bile bitiyorken ilişkiler de biter. Her güzel şey bir gün biter ve her son yeni bir başlangıçtır.
  • 15-12-2021, 19:01:05
    #5
    Nice 5 yıllara hakkında hayırlısı olsun
  • 15-12-2021, 19:02:06
    #6
    Sevdigim bir abinin sozunu hatirladim.Ben daha aşık olucak kadar aptal olmadim demisti :/ Aşk guzel birsey ana fazla baglanmamak gerek hocam.Gecmis olsun gelip gecer uzmeyin kendinizi
  • 15-12-2021, 19:07:01
    #7
    boş ver demekle olmazda , boşverin :/
  • 15-12-2021, 19:12:36
    #8
    Hangi birinize üzüleyim ki