Telegram'dan rahatsız ediliyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telegram'dan rahatsız ediliyorum
8
●
154
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Telegram'dan rahatsız ediliyorum
22-06-2021, 22:25:56
#1
Misafir
Allah aşkına kim bana telegram üzerinden mesaj attı ismi iki nokta sadece 😁 neden yazıyonuz niye rahatsız ediyonuz ben orayı iş için kullanıyom biri müzik dinleyip popo sallayan emoji yollar biri çıkar selam der biri nokta gönderir 😁
22-06-2021, 22:27:26
#2
nevsehirden
Ayıp etmişler.
22-06-2021, 22:28:21
#3
Misafir
nevsehirden adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayıp etmişler.
Çok ayıp hemde 😁
22-06-2021, 22:29:00
#4
Evteks
AA kim acaba
22-06-2021, 22:29:24
#5
Misafir
Evteks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
AA kim acaba
Ne bileyim 😁
Evteks
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
22-06-2021, 22:30:28
#6
tab2yunus
halla halla, geçmiş olsun reiss
22-06-2021, 22:33:05
#7
Misafir
tab2yunus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
halla halla, geçmiş olsun reiss
Sağol reissss 😁
22-06-2021, 22:42:36
#8
WMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
insan sevdiğiyle uğraşırmış
22-06-2021, 23:36:45
#9
Tolgakaptan
Banada gönderiyorlar el atıyorlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler