Selam, ben berkan :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Selam, ben berkan :)
19
●
504
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Selam, ben berkan :)
1
2
3
12-05-2020, 16:20:42
#19
facebookhizmet
hoşgeldiniz hocam biz burada herkese hocam diye sesleniriz
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (1 kayıtlı üye ve 1 misafir)
12-05-2020, 17:07:19
#20
Hodari
Hoşgeldin, bol saçlı günlerin olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler