• 05-07-2018, 21:07:06
    bir merhaba da benden olsun hala duruyor mu diye bir bakayım dedim =)
  • 05-07-2018, 21:17:11
    Eskiler komple toplanmış ne güzel
  • 05-07-2018, 21:23:27
    "Merhaba canım, merhaba canım, nasılsın tatlım, iyiyim aşkım" diyesim geldi..
    Biliyorum çok saçma oldu ama içimden geldi ne yapayım tutamadım kendimi arkadaşlar..

    Merhaba herkeslere
  • 05-07-2018, 23:20:26
    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Merhaba canım, merhaba canım, nasılsın tatlım, iyiyim aşkım" diyesim geldi..
    Biliyorum çok saçma oldu ama içimden geldi ne yapayım tutamadım kendimi arkadaşlar..

    Merhaba herkeslere
    10 yıl üstünde oluyor öyle rahatsızlıklar normal
  • 06-07-2018, 00:59:25
    Eski tadı bırak, çoğu zaman mesaj yazmak dahi istemiyorum. Eskiden buraya girdiğin zaman hevesli ve heyecanlı olurduk. Şimdi sadece işimiz olursa.
  • 06-07-2018, 01:01:14
    Üyeliği durduruldu
    eskiler toplansa ne olacak ? bu r10 eski r10 mu piyasa eski piyasa mi yine de insan duygulaniyor
  • 06-07-2018, 11:35:55
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir merhaba da benden olsun hala duruyor mu diye bir bakayım dedim =)
    sen var yaşamak sayın sti bey ekürün fibonnacı'da kayıp =P
  • 06-07-2018, 12:18:41
    Vay anasını sayın seyirciler vay...
  • 29-03-2019, 10:59:00
    vay babasını sayın seyirciler vay...