• 13-06-2024, 12:28:16
    #1
    Samsung YD telefon satanlar pm atabilir mi? Farklı telefonlar da var ise fiyat listesi gönderebilirsiniz. Ticaret puanı fazla olanlar öncelik.
  • 13-06-2024, 12:29:40
    #2
    Merhabalar facebookta ilhami özsolak var ben ordan S24 Ultra aldım öneririm.
  • 13-06-2024, 12:34:15
    #3
    Size wptan yazdim da ne olumlu nede olumsuz dönüş yapmadınız
  • 13-06-2024, 12:39:21
    #4
    Merhabalar s23 ultra ve s24 ultra mevcut sıfır
    S23 ultra 12 ram 256 GB depolama fiyat : 27.499
    S24 ultra 12 ram 256 GB depolama fiyatı: 31.499

    Çok fazla referansım var isterseniz atabilirim
  • 13-06-2024, 13:03:47
    #5
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar facebookta ilhami özsolak var ben ordan S24 Ultra aldım öneririm.
    namını cok duydum fiyatlar uygun geldi güvenilir değil mi
  • 13-06-2024, 13:30:25
    #6
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar facebookta ilhami özsolak var ben ordan S24 Ultra aldım öneririm.
    Facebook dan alışveriş ne kadar güvenilir hocam bilemedim.
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size wptan yazdim da ne olumlu nede olumsuz dönüş yapmadınız
    Dönüş yaptım hocam.
    emircelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar s23 ultra ve s24 ultra mevcut sıfır
    S23 ultra 12 ram 256 GB depolama fiyat : 27.499
    S24 ultra 12 ram 256 GB depolama fiyatı: 31.499
    S22 var mı hocam.
    Çok fazla referansım var isterseniz atabilirim
    Fiyat listesi atarsanız sevinirim.
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    namını cok duydum fiyatlar uygun geldi güvenilir değil mi
    Aldınız mı?
  • 13-06-2024, 13:31:52
    #7
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    namını cok duydum fiyatlar uygun geldi güvenilir değil mi
    hocam şu listenin android kısmını atabilirmisin konuya yada PM den sana zahmet
  • 13-06-2024, 13:32:58
    #8
    SucugluGufte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şu listenin android kısmını atabilirmisin konuya yada PM den sana zahmet
    Konuya atarsanız daha iyi olur yararlanmış oluruz, teşekkürler.
  • 13-06-2024, 13:34:02
    #9
    Eh4meng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya atarsanız daha iyi olur yararlanmış oluruz, teşekkürler.
    bende yok hocam kimde varsa o atsın ona zahmet