Görüşme yaptım, numuneleri de aldım. 3 farklı ürün aldım, tişört aşırı ince ve dikiş yerleri kalitesiz. 2 iplik sweatshirt aldım cepleri yamuk dikilmiş, 3 iplik aldıklarımda ise hem beden/kalıp uyumsuzluğu var hem de kollarının dikişlerinde hatalar var. Bütün ürünlere 940 TL verdim numune niyetine almıştım. Hiçbirini kullanmıyorum, tişörtleri de bez yaptık.
Merhaba,
Durumla alakalı malesef, bir destek sunamıyorum, pazaryerinin sahibiyim, get sistemi üzerinden ticaret dönmediği sürece sorumluluk alıcı ve satıcı ile alakalı oluyor.
@yegok; Dostum sana karşı bir serzenişim ya da beklentim yok. Aldığım kadına da iade vs. herhangi bir şey söylemedim, tarzım değil. Deneme yanılmayı severim ve ticaretlerimde minnet duygum yoktur. Yoksa her malın bir alıcısı vardır, sadece benim istediğim gibi değildi.