• 24-08-2012, 11:32:32
    #1
    Arkadaşlar

    Konyada üniversite okuyan arkadaşlarımız var mı?
  • 24-08-2012, 11:33:17
    #2
    Vardı. Bitirdi.
  • 24-08-2012, 11:38:46
    #3
    Ya buradan birini bulmam lazım, üni okuyan birazcık işim var kendisi ilede

    Faceden felan bulunur ama güvenilir olması için açtım konu.
  • 24-08-2012, 11:42:38
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Bitirdik 2 sene önce, sorun varsa yardımcı olayım
  • 25-08-2012, 01:50:29
    #5
    konya galiba 2 sene önce tüm r10'luları göndermiş
  • 25-08-2012, 23:47:38
    #6
    Konya Selçukda dayı oğlu var. Hukuk okuyor bu sene son senesi olacak allahın izni ile veya 3. senesi tam hatırlamıyorum Ama büyük ihtimal son senesi
  • 25-08-2012, 23:49:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Abim Konya'da başlayacak.
  • 25-08-2012, 23:52:01
    #8
    selçukta okuyorum
  • 26-08-2012, 03:09:19
    #9
    Selçuk kimya 4.sınıf

    Keşke daha önce üye olsaydım da foruma Elazığlı168 hocamla tanışabilseydik