Sevincimi paylaşmak istedim :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sevincimi paylaşmak istedim :)
20
●
1.693
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Sevincimi paylaşmak istedim :)
1
2
3
09-08-2012, 23:22:50
#1
Ferad
bonus oldu bu
09-08-2012, 23:45:09
#2
webnoz
sınav açılandımı ki anlamadım.
09-08-2012, 23:46:19
#3
Ferad
Farklı bir sınav ile yerleştim ben.
09-08-2012, 23:49:04
#4
Lawyer
Tebrikler, hayırlı olsun
09-08-2012, 23:49:07
#5
neto
Tebrikler
09-08-2012, 23:53:38
#6
AlperDemircan
Sonuca bakarken r10 konu aç ve yüklenecek resim sitesi bile hazır..
Hayırlı olsun.
09-08-2012, 23:55:22
#7
OgeMedya
hayırlı olsun inş.
09-08-2012, 23:58:06
#8
Defineci
Hayırlı olsun dostum. Yolunuz her daim açık olsun inşallah.
09-08-2012, 23:58:41
#9
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Darısı başımıza
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler