• 09-08-2012, 23:22:50
    #1








    bonus oldu bu
  • 09-08-2012, 23:45:09
    #2
    sınav açılandımı ki anlamadım.
  • 09-08-2012, 23:46:19
    #3
    Farklı bir sınav ile yerleştim ben.
  • 09-08-2012, 23:49:04
    #4
    Tebrikler, hayırlı olsun
  • 09-08-2012, 23:49:07
    #5
    Tebrikler
  • 09-08-2012, 23:53:38
    #6
    Sonuca bakarken r10 konu aç ve yüklenecek resim sitesi bile hazır..

    Hayırlı olsun.
  • 09-08-2012, 23:55:22
    #7
    hayırlı olsun inş.
  • 09-08-2012, 23:58:06
    #8
    Hayırlı olsun dostum. Yolunuz her daim açık olsun inşallah.
  • 09-08-2012, 23:58:41
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Darısı başımıza