Mezun oldummmm🥳🥳
22
●682
- 17-06-2026, 01:44:00Hayırlı olsun, meslek hayatınızda başarılar dilerim.fatihdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de aynı okulda Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun olmuştum. Kütahya'nın ayazını yedik yani
- 17-06-2026, 01:47:36Hayırlı olsun hocam. Ben de Kütahya'lıyım, bu asıl sınavtan geçtiyseniz ne mutlu.
(Hava ve Kütahya'ya da yaşama sınavı.)

(Hava ve Kütahya'ya da yaşama sınavı.)