• 15-03-2023, 03:30:16
    #1
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Merhaba konuya direkt giriyorum. İlk defa tanışılan birisi ile nasıl bir yaklaşım sergilenmeli
    Direkt amacı belli etmek mi gerekiyor yoksa biraz yoklamak mı?
  • 15-03-2023, 03:32:10
    #2
    Karşıdaki insana göre değişir, bazıları direkt açık olmaktan yanadır bazıları ilk etapta güvenmez. Güvenmeyen insana direkt açılırsanız size bir daha çok zor güvenir. Ama arada friendzone de yememek gerek o çizgi korunmalı.
  • 15-03-2023, 03:32:18
    #3
    Hocam nabız yoklayın önce o size ya da siz ona uymayabilirsiniz.Genelde ilk. Niyetimi belli ettiğimde max 1-2 hafta konuştuk.Ama diğer türlü uzun soluklu olabiliyor.
  • 15-03-2023, 03:33:08
    #4
    Mesafeli yaklaşım sergilenmeli diye düşünüyorum ama kendini de belli edin yani.
  • 15-03-2023, 03:36:50
    #5
    buraya bu konuyu açmak en büyük hata
  • 15-03-2023, 04:13:31
    #6
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya bu konuyu açmak en büyük hata
    Neden hocam hatam neydi :/
  • 15-03-2023, 04:14:38
    #7
    herkes kendince bişey söleyecek böle mi öle yapsam şu böle dedi bu böle dedi diyerekten daha da çok kasacaksın tedirgin olacaksın psikolojik olarak
  • 15-03-2023, 04:18:31
    #8
    Niyetten kastınız münasebete girmek ise eğer ilerde evlendiğiniz kadının kısaca çocuklarınızın annesinin daha önce r10 da konu açmış ve kötü amellerine alet etmiş biri tarafından şey edildiği aklınıza gelsin. Belki doğru yolu bulursunuz..
    • netadam
    netadam bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-03-2023, 04:24:02
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niyetten kastınız münasebete girmek ise eğer ilerde evlendiğiniz kadının kısaca çocuklarınızın annesinin daha önce r10 da konu açmış ve kötü amellerine alet etmiş biri tarafından şey edildiği aklınıza gelsin. Belki doğru yolu bulursunuz..
    Hayatımda okuduğun en saçma yorum.