• 15-06-2022, 23:25:51
    #1
    Sorum basit sizce neden yok, nette araştırıp yazmayın lütfen kendi fikirleriniz neler onu merak ediyorum
  • 15-06-2022, 23:26:35
    #2
    Çünkü Amerika'yı kuranlar İngiliz kolonileri. Haliyle zaten kendi dilleri
  • 15-06-2022, 23:26:50
    #3
    Çünkü Amerikan diye bir ırk yok.
  • 15-06-2022, 23:29:24
    #4
    İngiliz kolonileri çünkü. Avustralya=Amerika=ingiltere vs vs nedenler işte. Aksanları var sadece bizimki gibi
  • 15-06-2022, 23:29:53
    #5
    Bence amerika tek bir ırk tan oluşmadığı için ortak dil olabilir
  • 15-06-2022, 23:30:03
    #6
    Dil olusumu uzun yillar aliyor diye olabilir amerika ise 200 yillik bi devlet daha
  • 15-06-2022, 23:30:33
    #7
    ingiizlerin ağırlıklı olarak kurulduğu bir ülke
  • 15-06-2022, 23:30:58
    #8
    LOTUSLİSANS.COM
    üniversitelerde bile amerikan dil edebiyatı olmaz, amerikan kültür ve edebiyatı olur. zamanında koloni orda kalınca böyle olmuş
  • 15-06-2022, 23:32:48
    #9
    Amerika tek bir ülke değil zaten bir de öyle bakın
    Biz eyalet diyoruz ama hepsi aslında ayrı birer ülke