Kyk rezaleti mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kyk rezaleti mi?
10
●
260
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Kyk rezaleti mi?
1
2
07-12-2021, 21:09:07
#1
deffydark
Sabah çektiğim fotoğrafı şimdi paylaşabiliyorum.
Şu tost ile kahvaltıyı geçirmemizi bekliyorlar. Devlet yurdunda durum böyle.
07-12-2021, 21:10:46
#2
gurbuzemre
Yurttan yurda farkediyor hocam, her devlet yurdu aynı değil.3 devlet yurdu değiştirdim,hepsi gayet iyiydi. Şikayet edebilirsin yönetime.
07-12-2021, 21:10:49
#3
erdalmedet
Yazıklar olsun!
07-12-2021, 21:11:50
#4
Risque
Tanrı öğrenci kardeşlerime sabır versin.
07-12-2021, 21:11:51
#5
pinarz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
07-12-2021, 21:12:24
#6
mertzafer
Bizim odalar 8 kişilik hijyen denen bir şey yok yerler bildiğin karar mermer taşı
özel yurt okula uzak diye gitmiyorum mecbur 1 yıl yatıp çıkacaz
07-12-2021, 21:14:26
#7
Cooper34
Şikayet et yönetime, muhtemelen sallamayacaklardır. Cimer'e kadar yolu var.
07-12-2021, 21:14:34
#8
gulyaprak
kahvaltıda sadece tost vermezler ya alternatif değil mi tost ?
07-12-2021, 21:14:34
#9
Misafir
Haşlanmış yumurta dışında bişi yemiyorum aylık 500 600 ₺ sadece yemek masrafım var yurt değil ahır sanki hiç düzgün yemek çıkmıyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler