• 07-12-2021, 21:09:07
    #1

    Sabah çektiğim fotoğrafı şimdi paylaşabiliyorum.
    Şu tost ile kahvaltıyı geçirmemizi bekliyorlar. Devlet yurdunda durum böyle.
  • 07-12-2021, 21:10:46
    #2
    Yurttan yurda farkediyor hocam, her devlet yurdu aynı değil.3 devlet yurdu değiştirdim,hepsi gayet iyiydi. Şikayet edebilirsin yönetime.
  • 07-12-2021, 21:10:49
    #3
    Yazıklar olsun!
  • 07-12-2021, 21:11:50
    #4
    Tanrı öğrenci kardeşlerime sabır versin.
  • 07-12-2021, 21:11:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 07-12-2021, 21:12:24
    #6
    Bizim odalar 8 kişilik hijyen denen bir şey yok yerler bildiğin karar mermer taşı özel yurt okula uzak diye gitmiyorum mecbur 1 yıl yatıp çıkacaz
  • 07-12-2021, 21:14:26
    #7
    Şikayet et yönetime, muhtemelen sallamayacaklardır. Cimer'e kadar yolu var.
  • 07-12-2021, 21:14:34
    #8
    kahvaltıda sadece tost vermezler ya alternatif değil mi tost ?
  • 07-12-2021, 21:14:34
    #9
    Haşlanmış yumurta dışında bişi yemiyorum aylık 500 600 ₺ sadece yemek masrafım var yurt değil ahır sanki hiç düzgün yemek çıkmıyor